Kiinteistöliitto Päijät-Häme

Kiinteistöliitto Päijät-Häme ry on päijäthämäläisten kiinteistönomistajien etujärjestö. Yhdistyksen jäseninä on asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöitä sekä muita kiinteistönomistajia.

Jäsenkiinteistöt saavat yhdistyksen välityksellä käyttöönsä alan tuoreimman tiedon ja kiinteistöalaan perehtyneiden asiantuntijoiden palvelut.

Kiinteistöliitto Päijät-Häme on valtakunnallisen Suomen Kiinteistöliiton jäsenjärjestö. Kiinteistöliittoon kuuluu 23 kiinteistöyhdistystä ja niiden kautta noin 27.000 jäsenkiinteistöä, joissa asuu lähes 2 miljoonaa suomalaista. Yhdistyksen vahvistamat säännöt

Päijät-Hämeen kiinteistöyhdistys on perustettu vuonna 1906. Nykyisin yhdistys edustaa yli 1700 jäsenkiinteistöä ja niiden yli 60.000 asukasta. Jatkuvasti kasvava jäsenpohja auttaa yhdistystä ja koko liittoa turvaamaan taloyhtiöiden edut sekä alueellisesti että valtakunnallisesti. Jokainen uusi jäsenkiinteistö lisää yhdistyksen ja liiton kannanottojen painoarvoa ja parantaa resursseja kehittää jäsenille uusia palvelumuotoja.